שרת הקליטה: "הזדעזעתי ממה שאירע בנתב"ג. התקשרתי להתנצל"

    אסתי פלד 1 Comment on שרת הקליטה: "הזדעזעתי ממה שאירע בנתב"ג. התקשרתי להתנצל"

    שרת העלייה והקליטה, פנינה תמנו שטה ב"מהדורה המרכזית": "הכנו ציוד רפואי אותו הטסנו כבר לאוקראינה. המחדל בנתב"ג  הוא תקלה חמורה מאד לוקחת אחריות מלאה. התקשרתי לרב כץ להתנצל" | "הסדק התאחה מסיבה מאוד פשוטה, כחול לבן אמרה שאנחנו לא מתפשרים על שכרם ומעמדם של חיילי צה"ל. במיוחד בתקופה זו

    צילום: יוסי זינגר פלאש 90
    22:32
    07.05.24
    נתי קאליש No Comments on פרסום ראשון: האדמו"ר ידליק בירושלים, המשפיע בבית שמש

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    צילום: יוסי זינגר פלאש 90

    שרת הקליטה פנינה תמנו שטה: "אנחנו נערכנו לזה מראש,  הכנו ציוד רפואי אותו הטסנו כבר לאוקראינה. המחדל בנתב"ג  הוא תקלה חמורה מאד לוקחת אחריות מלאה. התקשרתי לרב כץ להתנצל".

    "לקראת הגעת המטוסים יש בנתב"ג נציגים של משרד החוץ ונתיב שמאשרים כבר בנתב"ג את האשרות. שמעתי על הסיפורים של הקליטה והזדעזעתי, כל זכאי חוק השבות יכול לבוא ארצה ללא מסמכים, ונעשה הכל בנחת בבתי המלון. ההוראה הייתה אמורה לרדת לשטח, דיברנו עם האנשים הכי רלוונטי – הם במקום לשלוח אותם למשרד הקליטה, שלחו אותם לדרכם".

    "אני לוקחת אחריות גם אם באופן אישי לא הייתי שם. אנחנו צופים לאלפים שיגיעו, נעשה הפקת לקחים ונדאג שהדבר לא יחזור שוב. ישראלים, לא מטופלים בידי משרד העלייה והקליטה" אמרה השרה תמנו שטה.

    שרת העלייה והקליטה הוסיפה: "בימים שאינם שבשגרה, כמו ההגעה ארצה הורדנו את הפרוצדורה. אנחנו לוקחים אותם למלונות ועושים בנחת את כל הדברים יחד עם הקונסולים של נתיב ואנשי משרד הפנים".

    בסוגיה הפוליטית אמרה תמנו שטה: "הסדק התאחה מסיבה מאוד פשוטה, כחול לבן אמרה שאנחנו לא מתפשרים על שכרם ומעמדם של חיילי צה"ל. במיוחד בתקופה זו אנחנו לומדים להעריך את חשיבותם ותרומתן של אנשי צה"ל"



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      "לוקחת אחריות מלאה"!!!!??????? מה זה אומר, את יודעת? אחריות מלאה זה אומר לעוף מהתפקיד וכמה שיותר מהר. אבל אנחנו לא חושדים בשקרנים שבאמת יקחו אחריות, אפילו לא מלאה. תתביישי